Grįžti į pagrindinį puslapį
14.3.2017

Kaip sveikai maitintis, neišleidžiant daug lėšų

Kai tenka gyventi skaičiuojant kiekvieną išleidžiamą centą, sveika mityba gali tapti tikru iššūkiu, mat dauguma sveikų patiekalų, ekologiškų produktų kainuoja kur kas daugiau. Tačiau nenuleiskite rankų ir nepradėkite pirkti tik pačių pigiausių, tačiau neretai abejotinos kokybės produktų, vien todėl, kad reikia taupyti. Verčiau skirkite daugiau dėmesio geresnių pasiūlymų paieškoms. Pasitelkiant sumanumą, pavyks sveikai maitintis net ir neišleidžiant itin daug lėšų. Būtent apie tai ir kalbame šios dienos Vivus.lt tinklaraščio įraše.

Žiemai ruoškitės dar vasarą

Žiemai ruoškitės dar vasarą

Atėjus šaltiesiems metų mėnesiams, vaisiais ir daržovės kainuoja kur kas daugiau, nei vasarą ar rudenį. O ir tie, kurie yra parduodami prekybos centruose, pasižymi kur kas mažesne maistine verte. Todėl patariame vasarą ar rudenį, kai vaisiai bei daržovės yra maistingiausi bei kainuoja kur kas mažiau, nusipirkti daugiau ir tiesiog užsišaldyti. Nenusistatykite, kad šaldyti produktai yra mažiau maistingi ar praranda visas savo gerąsias savybes. Anaiptol, šaldymas tai pats geriausias būdas išlaikyti produktus kuo maistingesnius ilgesnį laiką.

Medžiokite akcijas

Savo savaitės valgius planuokite pagal tai, kokiems produktams yra akcija ar siūloma geriausia kaina. Nepatingėkite apsilankyti keliuose skirtinguose prekybos centruose, tapkite kainų medžiotojai, taip pavyks ant stalo patiekti ne tik sveikus, bet ir itin įvairius patiekalus, pagamintus iš maistingų produktų.

Grįžkite prie pagrindų

Grįžkite prie pagrindų

Savaime suprantama, kad sveikai maitinantis, norisi išmėginti daugybę įvairių egzotiškų patiekalų, gėrimų ir t.t., tačiau įmantrios sudėties produktai, ypač parduodami spalvingose pakuotėse, kainuoja kur kas daugiau. Todėl užtikrinkite, kad jūsų namuose visada būtų kuo daugiau įvairių kruopų (ryžiai, grikiai, avižos,  perlinės kruopos) bei pupelių. Tai puikūs produktai, iš kurių galima pagaminti daugybę skirtingų patiekalų arba naudoti juos kaip garnyrus. Kadangi šie produktai yra sausi, jie negenda greitai, todėl drąsiai galite pirkti didesniais kiekiais iš karto (tai taip pat padės sutaupyti), taip pat rinkitės kuo paprastesnes pakuotes, tai užtikrins mažesnę kainą. Maišelyje esančios avižos tikrai nebus kitokios sudėties, nei esančios įmantrioje pakuotėje, o piniginė jums tikrai padėkos.

Planuokite savaitės valgiaraštį

Jei iš anksto suplanuosite savo savaitės valgiaraštį bei pasiruošite, šaldytuve bus visada maisto, išvengsite nesuvartotų produktų metimo lauk bei atsispirsite pagundai nusipirkti ką nors skanaus ar nesveiko, jei grįšite itin išalkę bei per daug pavargę, kad dar stovėtumėte prie puodų ir gamintumėte vakarienę.

Planuokite savaitės valgiaraštį

Dar prieš vykdami į prekybos centrą, susidarykite pirkinių, kurių jums reikės, sąrašą, suplanuotam  valgiaraščiui paruošti. O jau nuvykę į prekybos centrą, griežtai laikykitės to sąrašo, atsispirkite pagundai nusipirkti ką nors papildomai, nes taip nepastebimai galite išleisti nemažą sumą pinigų. O kad pagundai atsispirti būtų kuo lengviau, neikite į prekybos centrą alkani.

Apsilankykite turguje vakarop

Turgus – tai puiki vieta nusipirkti vaisių, daržovių, mėsos ar pieno produktų tiesiai iš gamintojų. Kainos čia kur kas mažesnės nei parduotuvėje, o kokybė geresnė. Jei norite sutaupyti maksimaliai, eikite vakarop, tada pardavėjai norės tiesiog kuo greičiau išparduoti likučius, todėl lengviau išsiderėsite dar didesnes nuolaidas.

Ruoškite didesnį kiekį maisto

Puikus būdas sutaupyti pinigų ir laiko, praleidžiamo prie puodo – iš karto paruošti didesnį kiekį maisto. Likučius galėsite neštis kitą dieną į darbą pietums (išvengsite išlaidavimo kavinėse) arba pasilikti kitos dienos vakarienei.

Ruoškite didesnį kiekį maisto

Kad sveikai maitintis yra brangu – tai lengvai paneigiamas mitas. Tiesiog kartais reikia skirti daugiau laiko kokybiško maisto paieškoms ir jo ruošimui, nei valgant nesveiką maistą. Todėl net ir taupant itin skrupulingai, sveikai gyventi tikrai yra įmanoma.

Naujausi įrašai