Dažniausiai užduodami klausimai

Kokiais būdais galima pateikti paraišką paskolai gauti?

A būdas. Pateikite paraišką internetu. Užpildykite paraišką užsiregistravę mūsų svetainėje arba prisijungę prie savo profilio. Išsirinkę sumą kuriai skolinatės, spauskite „Teikti paraišką“.

B būdas. Paskambinkite! Paskambinkite mums telefonu 8 700 77788 ir praneškite, kokio dydžio paskolą norėtumėte gauti.

C būdas. Pateikite paraišką „PayPost“ klientų aptarnavimo skyriuje! Informuokite darbuotoją apie norimos Vivus.lt paskolos dydį. Darbuotojui patikrinus Jūsų duomenis, gausite greitą atsakymą, ar Jums bus suteikta paskola. Jei paskolą Jums suteiksime, ji bus iš karto išmokėta grynaisiais pinigais tame PayPost skyriuje, kuriame paraišką ir pateikėte.

D būdas. Pateikite paraišką „Lietuvos Spaudos“/„Narvesen“ prekybos vietose! Informuokite darbuotoją, kad norite pateikti paraišką Vivus.lt. Darbuotojui išsiuntus paraišką, su Jumis susisieks vadybininkas ir informuos apie kredito suteikimą. Jei kreditas bus suteiktas, jis bus išmokėtas grynaisiais pinigais bet kuriame „Lietuvos Spaudos“/“Narvesen“* prekybos skyriuje arba pavedimu į Jūsų nurodytą banko sąskaitą.

E būdas. Pateikite paraišką mūsų tarpininkų internetinėse svetainėse! Užsukite į vieną iš mūsų tarpininkų svetainių ir užpildę reikiamas formas, pateikite paraišką. Jūsų duomenys bus perduoti įvairioms kredito įstaigoms (taip pat ir Vivus.lt), iš kurių sulauksite paskolos pasiūlymo.

Bendrovės vardu veikiančių priklausomų tarpininkų sąrašas:

  • AB „Lietuvos paštas“ („Pay Post“), įm. kodas 121215587, adresas Vilnius, J. Jasinskio g. 16, tel. 8 700 55400 el. adresas info@post.lt;
  • UAB „Reitan Convenience Lithuania“ („Lietuvos Spaudos“/„Narvesen“) įm. kodas 123640551, adresas Laisvės pr. 58, LT-05120, Vilnius, tel. 8 (5) 240 1502, El. p.: bendras@reitan.lt;
  • UAB „Altero LT“, įmonės kodas 304896733, adresas Perkūnkiemio g. 13-91, LT-12114 Vilnius, tel. +370 680 33033, el. p. info@altero.lt;
  • UAB „Vertikalus dangus“, įmonės kodas 305088516, adresas Vaidilutės g. 79, LT-10100 , Vilnius; tel. +370 612 88000 El. paštas: dovydas@creditking.lt;
  • UAB „Lenders“, įmonės kodas 302996838, adresas Savanorių g. 1, LT-03116 Vilnius, tel. +37052000999, el. p. ekspertai@lenders.lt.
  • UAB „Finbro“, įmonės kodas 305377937, adresas Jurgio Baltrušaičio g. 9, LT-06145 Vilnius, tel. +37060413210, el. p. info@finbro.lt.
  • MB "Lendmax", įmonės kodas 305564602, adresas Švitrigailos g. 11K-109, Vilnius,tel. +37063080001, el. p. info@lendmax.lt.

Kokie pajamų dokumentai yra tinkami vertinimui?

Bendri reikalavimai pajamas pagrindžiantiems dokumentams:

  1. Jei dokumentas nėra iš internetinės bankininkystės, Mano VMI ar pan. – būtinas dokumento institucijos rekvizitai, atstovo parašas ir antspaudas.
  2. Jei dokumentas iš internetinės bankininkystės, būtini institucijos rekvizitai
  3. Visais atvejais klientas gali pateikti 4 mėn. (išskyrus einamojo) Banko išrašą, kuriame matytųsi tvarios mėnesinės pajamas.
Pajamų tipaiGalimi dokumentai – ką mes rekomenduojame?
Darbo užmokestis• Banko sąskaitos išrašas
.• Oficiali pažyma iš darbovietės apie išmokėtą darbo užmokestį (su įmonės anspaudais, nurodant tikslias išmokėjimo datas ir sumas)
.• Darbo sutartis (jei dirbama pagal terminuotą sutartį arba užsienyje)
Pašalpos (išmokos, kurias gauna pilnamečiai asmenys)• Banko sąskaitos išrašas
.• Pažyma, kad suteikta pašalpa su periodinėmis išmokomis ir pabaigos data
.• Perlaidos kvitas (už 4 mėn.)
Individualios veiklos pagal pažymą/verslo liudijimą pajamos• Individualios veiklos pažymėjimas ar verslo liudijimas
.• VMI metinė pajamų deklaracija
.• Kvitai
.• Pajamų-išlaidų žurnalai
.• Sąskaitos išrašai
Ligos pašalpos, kurias gauna pilnamečiai asmenys• Banko sąskaitos išrašas
.• Pažyma iš E. sodros (http://www.sodra.lt/ generuojama pdf formatu arba ekrano nuotrauka)
Statutiniai pareigūnai/karininkai• Banko sąskaitos išrašas
.• Darbo sutarties kopija
Retesnės situacijos:.
Autoriams ir gretutinių teisių subjektams mokamo atlyginimo už kūrinių ir gretutinių teisių objektų panaudojimą• Banko sąskaitos išrašas
.• Galiojančios ir pasirašytos autorinės sutartys
.• Kvitai (už 4 mėn.) ar kiti autorinio atlyginimo mokėjimą patvirtinantys dokumentai, pvz. darbų priėmimo - perdavimo aktai
Išmokos už buto nuomą, žemės nuomą, automobilių nuomą• Banko sąskaitos išrašas
.• VMI metinė pajamų deklaracija
.• Nuomos sutartis (pasirašyta dviejų – kliento ir nuomininko)
.• Kvitai (už 4 mėn.) ar kiti nuomos mokesčio išmokėjimą patvirtinantys dokumentai
Ko reikia, norint gauti paskolą?

Paskolą gali gauti 18-70 metų fiziniai asmenys nuolat gyvenantys Lietuvoje. Kad gautumėt paskolą, Jums reikia turėti sąskaitą kuriame nors Lietuvos banke, mobilųjį telefoną, el. pašto adresą ir nuolatinį pajamų šaltinį.


Ką reikia atlikti, norint gauti paskolą?

Jums reikės, naudojantis paskolos skaičiuokle, pasirinkti sumą, pateikti paraišką, užsiregistruoti, ir patvirtinti savo tapatybę.

Tapatybę patvirtinti galite šiais būdais:

  1. Prisijunkite prie savo profilio, kurį susikūrėte www.vivus.lt svetainėje. Iš pateikto sąrašo pasirinkite banką, kuriame turite sąskaitą ir naudojantis AB Instantor paslaugomis, prisijunkite prie savo elektroninės bankininkystės. Atlikus šiuos veiksmus patvirtinsite savo banko sąskaitą.
  2. Iš savo asmeninės banko sąskaitos, į Vivus.lt banko sąskaitą, pagal pateiktus nurodymus perveskite 0.01 € banko sąskaitos registracijos mokestį. Naudojantis šiuo būdų Jums sąskaitoje reikia turėti ne mažiau nei 0,60 EUR (pervedimo kaina priklauso nuo Jūsų banko tarifų).

Kaip galiu atsisakyti naujienų?

Atsisakyti naujienų ir specialių pasiūlymų galite šiais būdais:

  • Prisijungę prie savo Vivus.lt paskyros. Skiltyje „Profilis“ >„Sutikimai“ nužymėję varneles, esančias prie naujienų gavimo pasirinkimų.
  • Susisiekę su klientų aptarnavimo skyriumi bendruoju telefonu 8 700 77788.
  • Pateikę raštišką prašymą bendruoju Vivus.lt elektroniniu paštu info@vivus.lt.
  • Gavę elektroninį laišką iš Vivus.lt ir paspaudę laiško apačioje esančią nuorodą „Aš nesutinku gauti naujienų elektroniniu paštu“. PASTABA: paspaudę šią nuorodą, atsisakysite tik elektroniniu paštu siunčiamų naujienų, tačiau skambučių ir trumpųjų žinių – ne. Norėdami atsisakyti visais būdais siunčiamų naujienų, pasirinkite vieną iš 3 aukščiau aprašomų būdų.

Ar galiu atsisakyti tik dalies gaunamų naujienų?

Taip. Jei pageidaujate atsisakyti ne visais būdais siunčiamų naujienų, tai galite padaryti:

  • Susisiekę su klientų aptarnavimo skyriumi bendruoju telefonu 8 700 77788 ir įvardiję ryšio priemones, kuriomis siunčiamos informacijos nenorite gauti.
  • Pateikę raštišką prašymą bendruoju Vivus.lt elektroniniu paštu info@vivus.lt ir įvardiję ryšio priemones, kuriomis siunčiamos informacijos nenorite gauti.
  • Gavę elektroninį laišką iš Vivus.lt ir paspaudę laiško apačioje esančią nuorodą „Aš nesutinku gauti naujienų elektroniniu paštu“.

Kuo skiriasi bendrosios naujienos nuo specialių pasiūlymų ir kas yra profiliavimas?

Bendrosios naujienos – tai bendro pobūdžio informacija apie įmonės taikomas nuolaidas, akcijas, konkursus. Bendros naujienos yra tai, kai informacija yra pateikiama be išimties visiems vartotojams, nepriklausomai nuo jų elgsenos ar asmeninių savybių.

Profiliavimas yra automatizuota operacijų seka, kurios pagalba įvertinus tam tikrus klientų bruožus (pvz. amžius, registracijos būdas, gimimo data) sudaroma klientų grupė, kuriai pateikiama jai aktualesnė ir tikslingesnė reklaminė informacija. Kitaip tariant, suprofiliuotas pasiūlymas visada bus Jums aktualesnis negu bendrinis.


Į kurią sąskaitą pervesti 0,01 EUR banko sąskaitos registracijos mokestį?

Banko sąskaitos registracijos mokestį perveskite į tą mūsų banką, kuriame turite sąskaitą:

LT467044060007230911 (SEB)

LT457290000011467523 (Citadele)

LT717230000000461040 (Medicinos bankas)

LT807180300024467856 (Šiaulių bankas)

Jei sąskaitą turite kitame banke, pavedimą prašome atlikti į mūsų SEB sąskaitą Nr. LT467044060007230911. Tarpbankiniai pavedimai vykdomi tik darbo dienomis iki 15 val., todėl jei Jūsų sąskaita yra kitame banke, registracijos patvirtinimas gali užtrukti.

Gavėjo pavadinimas: UAB Credit Service

Gavėjo sąskaita: Norima banko sąskaita iš aukščiau pateikto sąrašo.

Fizinio/Juridinio asmens kodas: 302431575

Mokėjimo paskirtis: „Sutinku su Vivus.lt taisyklėmis, kurių MD5 kodas yra ...” (Savo MD5 kodą, kurį sudaro 32 simboliai, pamatysite užpildę registracijos formą. MD5 kodas taip pat atsiunčiamas el. paštu)

Kaip greitai galima gauti paskolą?

Teigiamo atsakymo atveju pinigai į Jūsų banko sąskaitą bus pervesti per 10-15 minučių.

Išskyrus atvejus, kai Jūsų sąskaita yra kitame banke, nei mūsų nurodyti (SEB, Citadele, Šiaulių bei Medicinos bankas) - pavedimas užtruks ilgiau. Tarpbankiniai pavedimai atliekami darbo dienomis 8-16h. Jei kreditas suteiktas ne tarpbankinių pavedimų atlikimo valandomis - pinigai Jūsų sąskaitą pasieks artimiausią darbo dieną.

Kokiam laikotarpiui galiu gauti paskolą?

Paskolos suteikiamos nuo 3 iki 84 mėnesių laikotarpiui.


Ar galima sutrumpinti arba prailginti turimo kredito terminą?

Sutrumpinti arba prailginti turimo kredito terminą galima imant papildomą paskolos sumą. Skaičiuoklėje turėsite pasirinkti papildomos sumos dydį ir naują visos paskolos terminą.


Ar reikalinga pažyma iš darbovietės arba kiti dokumentai?

Tam tikrais atvejais gali reikėti pateikti papildomus dokumentus tokius kaip: banko sąskaitos išrašus už paskutinius 4 mėnesius; sutuoktinio gaunamų pajamų įrodymą; pažymą iš E-Sodros; pažymą iš darbdavio apie priskaičiuotą ir išmokėtą atlyginimą.

Kas yra dokumentų įkėlimas ir kodėl jis reikalingas?

Oficialias pajamas grindžiančius dokumentus galima įkelti Vivus.lt profilyje teikiant kredito paraišką tam, kad nereikėtų dokumentų siųsti el. paštu. Tokiu būdu greičiau įvertinamas mokumas ir priimamas sprendimas dėl kredito suteikimo.

Ar privaloma kiekvieną kartą teikiant kredito paraišką įkelti dokumentus?

Jei dirbate Lietuvoje bent 6 paskutinius mėnesius pagal neterminuotą darbo sutartį, tuomet dokumentų įkelti nereikia, nebent Vivus.lt vadybininkai atskirai informuotų, kad dokumentai reikalingi. Jei dirbate užsienyje arba pagal terminuotą darbo sutartį Lietuvoje, arba esate statutinis pareigūnas, arba vykdote individualią veiklą, dokumentus įkelti privaloma.

Aš jau turiu vieną Vivus.lt paskolą. Ar galėčiau gauti dar vieną?

Ne, vienas klientas gali turėti tik vieną paskolą. Tačiau Jūs galite padidinti turimos paskolos sumą savo kredito limito ribose. Tai padaryti galite prisijungę prie savo profilio ir pateikę paraišką papildomai sumai. Pateikę paraišką papildomai sumai.


Kokio dydžio paskolą galiu gauti?

Galimas paskolos dydis priklauso nuo turimo Vivus.lt kredito limito. Kredito limitas kiekvienam Vivus.lt klientui nustatomas individualiai. Savo kredito limitą galite sužinoti prisijungę prie savo profilio arba užsiregistravę.


Ar norint gauti paskolą reikia įkeisti turtą arba turėti laiduotoją?

Ne, norint gauti paskolą iš Vivus.lt, nereikia nei turto įkeitimo, nei laidavimo.


Kas yra kredito limitas?

Kredito limitas - tai didžiausia kredito suma, kurią Jūs galite gauti.


Ar galiu gauti paskolą naktį arba savaitgalį?

Paskolas pervedame darbo dienomis 8:00-20:00, šeštadieniais 10:00-19:00 ir sekmadieniais 10:00-17:30. Bet paraišką paskolai galite pateikti bet kuriuo paros metu.


Ar galiu gauti paskolą, jei aš esu skolininkų sąrašuose?

Deja, ne, nes Jūs neatitinkate Vivus.lt reikalavimų.


Kaip aš galiu padidinti kredito limitą?

Kad kredito limitas padidėtų, pirmiausia Jums reikia laiku grąžinti savo kreditą. Kai grąžinsite kreditą, mes peržiūrėsime galimybę Jūsų kredito limitą padidinti.


Kodėl man nesuteikta paskola?

Dažniausiai paskola nesuteikiama gavus neigiamą informaciją apie kliento kreditinę istoriją.


Ar galima gauti paskolą kito žmogaus vardu?

Ne, paskolą galite gauti tik savo vardu, patvirtinę savo tapatybę.


Ką daryti, jei gavau teigiamą atsakymą, bet dar negavau pinigų į savo banko sąskaitą?

Dažniausiai taip nutinka dėl techninių internetinio banko kliūčių. Jei pinigų negausite per 20-30 minučių, būtinai susisiekite su mumis.

Taip pat informuojame, kad jei Jūsų sąskaita yra kitame banke, nei mūsų nurodyti (SEB, Citadele, Šiaulių bei Medicinos bankas) - pavedimas užtruks ilgiau. Tarpbankiniai pavedimai atliekami darbo dienomis 8-16h. Jei kreditas suteiktas ne tarpbankinių pavedimų atlikimo valandomis - pinigai Jūsų sąskaitą pasieks artimiausią darbo dieną.