Dažniausiai užduodami klausimai

Kokiais būdais galima pateikti paraišką paskolai gauti?

A būdas. Pateikite paraišką internetu. Užpildykite paraišką užsiregistravę mūsų svetainėje arba prisijungę prie savo profilio. Išsirinkę sumą ir terminą, kuriam skolinatės, spauskite „Teikti paraišką“.

B būdas. Paskambinkite! Paskambinkite mums telefonu 8 700 77788 ir praneškite, kokio dydžio bei termino paskolą norėtumėte gauti. Kad patvirtintumėte savo tapatybę, turėsite padiktuoti slaptažodį.

C būdas. Pateikite paraišką "PayPost" klientų aptarnavimo skyriuje! Informuokite darbuotoją apie norimos Vivus.lt paskolos dydį bei terminą. Darbuotojui patikrinus Jūsų duomenis, gausite greitą atsakymą, ar Jums bus suteikta paskola. Jei paskolą Jums suteiksime, ji bus iš karto išmokėta grynaisiais pinigais tame PayPost skyriuje, kuriame paraišką ir pateikėte

Ko reikia, norint gauti paskolą?

Paskolą gali gauti 18-70 metų fiziniai asmenys nuolat gyvenantys Lietuvoje. Kad gautumėt paskolą, Jums reikia turėti sąskaitą kuriame nors Lietuvos banke, mobilųjį telefoną, el. pašto adresą ir nuolatinį pajamų šaltinį.

Ką reikia atlikti, norint gauti paskolą?

Jums reikės, naudojantis paskolos skaičiuokle, pasirinkti sumą, grąžinimo terminą, pateikti paraišką, užsiregistruoti, ir patvirtinti savo tapatybę.

Tapatybę patvirtinti galite šiais būdais:

  1. Prisijunkite prie savo profilio, kurį susikūrėte www.vivus.lt svetainėje. Iš pateikto sąrašo pasirinkite banką, kuriame turite sąskaitą ir naudojantis AB Instantor paslaugomis, prisijunkite prie savo elektroninės bankininkystės. Atlikus šiuos veiksmus patvirtinsite savo banko sąskaitą.

  2. Iš savo asmeninės banko sąskaitos, į Vivus.lt banko sąskaitą, pagal pateiktus nurodymus perveskite 0.01 € banko sąskaitos registracijos mokestį. Naudojantis šiuo būdų Jums sąskaitoje reikia turėti ne mažiau nei 0,60 EUR (pervedimo kaina priklauso nuo Jūsų banko tarifų).
Kaip galiu atsisakyti naujienų?

Atsisakyti naujienų ir specialių pasiūlymų galite šiais būdais:

  • Prisijungę prie savo Vivus.lt paskyros. Skiltyje „Profilis“ >„Sutikimai“ nužymėję varneles, esančias prie naujienų gavimo pasirinkimų.
  • Susisiekę su klientų aptarnavimo skyriumi bendruoju telefonu 8 700 77788.
  • Pateikę raštišką prašymą bendruoju Vivus.lt elektroniniu paštu info@vivus.lt.
  • Gavę elektroninį laišką iš Vivus.lt ir paspaudę laiško apačioje esančią nuorodą „Aš nesutinku gauti naujienų elektroniniu paštu“. PASTABA: paspaudę šią nuorodą, atsisakysite tik elektroniniu paštu siunčiamų naujienų, tačiau skambučių ir trumpųjų žinių – ne. Norėdami atsisakyti visais būdais siunčiamų naujienų, pasirinkite vieną iš 3 aukščiau aprašomų būdų.
Ar galiu atsisakyti tik dalies gaunamų naujienų?

Taip. Jei pageidaujate atsisakyti ne visais būdais siunčiamų naujienų, tai galite padaryti:

  • Susisiekę su klientų aptarnavimo skyriumi bendruoju telefonu 8 700 77788 ir įvardiję ryšio priemones, kuriomis siunčiamos informacijos nenorite gauti.
  • Pateikę raštišką prašymą bendruoju Vivus.lt elektroniniu paštu info@vivus.lt ir įvardiję ryšio priemones, kuriomis siunčiamos informacijos nenorite gauti.
  • Gavę elektroninį laišką iš Vivus.lt ir paspaudę laiško apačioje esančią nuorodą „Aš nesutinku gauti naujienų elektroniniu paštu“.
Kuo skiriasi bendrosios naujienos nuo specialių pasiūlymų ir kas yra profiliavimas?

Bendrosios naujienos – tai bendro pobūdžio informacija apie įmonės taikomas nuolaidas, akcijas, konkursus. Bendros naujienos yra tai, kai informacija yra pateikiama be išimties visiems vartotojams, nepriklausomai nuo jų elgsenos ar asmeninių savybių.

Profiliavimas yra automatizuota operacijų seka, kurios pagalba įvertinus tam tikrus klientų bruožus (pvz. amžius, registracijos būdas, gimimo data) sudaroma klientų grupė, kuriai pateikiama jai aktualesnė ir tikslingesnė reklaminė informacija. Kitaip tariant, suprofiliuotas pasiūlymas visada bus Jums aktualesnis negu bendrinis.

Į kurią sąskaitą pervesti 0,01 EUR banko sąskaitos registracijos mokestį?

Banko sąskaitos registracijos mokestį perveskite į tą mūsų banką, kuriame turite sąskaitą:

LT607300010145521577 (Swedbank)

LT467044060007230911 (SEB)

LT394010051003612168 (Luminor – buvęs DNB bankas)

LT457290000011467523 (Citadele)

LT717230000000461040 (Medicinos bankas)

LT807180300024467856 (Šiaulių bankas)

Jei sąskaitą turite kitame banke, pavedimą prašome atlikti į mūsų Swedbank sąskaitą Nr. LT607300010145521577. Tarpbankiniai pavedimai vykdomi tik darbo dienomis iki 15 val., todėl jei Jūsų sąskaita yra kitame banke, registracijos patvirtinimas gali užtrukti.

Gavėjo pavadinimas: UAB Credit Service

Gavėjo sąskaita: Norima banko sąskaita iš aukščiau pateikto sąrašo.

Fizinio/Juridinio asmens kodas: 302431575

Mokėjimo paskirtis: „Sutinku su Vivus.lt taisyklėmis, kurių MD5 kodas yra ...” (Savo MD5 kodą, kurį sudaro 32 simboliai, pamatysite užpildę registracijos formą. MD5 kodas taip pat atsiunčiamas el. paštu)

Kaip greitai galima gauti paskolą?

Teigiamo atsakymo atveju pinigai į Jūsų banko sąskaitą bus pervesti per 10-15 minučių.

Išskyrus atvejus, kai Jūsų sąskaita yra kitame banke, nei mūsų nurodyti (Swedbank, SEB, Luminor (Luminor klientams, kurių sąskaita buvo Nordea banke, pavedimas gali užtrukti iki 1 d.d.), Citadele, Šiaulių bei Medicinos bankas) - pavedimas užtruks ilgiau. Tarpbankiniai pavedimai atliekami darbo dienomis 8-16h. Jei kreditas suteiktas ne tarpbankinių pavedimų atlikimo valandomis - pinigai Jūsų sąskaitą pasieks artimiausią darbo dieną.

Kokiam laikotarpiui galiu gauti paskolą?

Paskolos suteikiamos nuo 3 iki 48 mėnesių laikotarpiui.

Ar galima sutrumpinti arba prailginti turimo kredito terminą?

Sutrumpinti arba prailginti turimo kredito terminą galima imant papildomą paskolos sumą. Skaičiuoklėje turėsite pasirinkti papildomos sumos dydį ir naują visos paskolos terminą.

Ar reikalinga pažyma iš darbovietės arba kiti dokumentai?

Tam tikrais atvejais, gali reikėti pateikti papildomus dokumentus tokius kaip: banko sąskaitos išrašus už paskutinius 4 mėnesius; sutuoktinio gaunamų pajamų įrodymą; sutuoktinio turimų mėnesio įsipareigojimų informaciją; pažymą iš mokymosi įstaigos; Kvitus ir Pajamų - išlaidų žurnalus; Pažymą iš E-Sodros

Kokio dydžio paskolą galiu gauti?

Galimas paskolos dydis priklauso nuo turimo Vivus.lt kredito limito. Kredito limitas kiekvienam Vivus.lt klientui nustatomas individualiai. Savo kredito limitą galite sužinoti prisijungę prie savo profilio arba užsiregistravę.

Aš jau turiu vieną Vivus.lt paskolą. Ar galėčiau gauti dar vieną?

Ne, vienas klientas gali turėti tik vieną paskolą. Tačiau Jūs galite padidinti turimos paskolos sumą savo kredito limito ribose. Tai padaryti galite prisijungę prie savo profilio ir pateikę paraišką papildomai sumai. Pateikę paraišką papildomai sumai, turėsite pasirinkti visos paskolos terminą (galėsite jį prailginti arba sutrumpinti).

Ar paskolos paraiškos svarstymas (nagrinėjimas) kainuoja? Ar imate už tai kokį nors mokestį?

Ne, paskolos paraiškos nagrinėjamos nemokamai.

Ar norint gauti paskolą reikia įkeisti turtą arba turėti laiduotoją?

Ne, norint gauti paskolą iš Vivus.lt, nereikia nei turto įkeitimo, nei laidavimo.

Kas yra kredito limitas?

Kredito limitas - tai didžiausia kredito suma, kurią Jūs galite gauti.

Ar galiu gauti paskolą naktį arba savaitgalį?

Paskolas pervedame darbo dienomis 8:00-20:00, savaitgaliais 10:00-20:00. Bet paraišką paskolai galite pateikti bet kuriuo paros metu.

Ar galiu gauti paskolą, jei aš esu skolininkų sąrašuose?

Deja, ne, nes Jūs neatitinkate Vivus.lt reikalavimų.

Kaip aš galiu padidinti kredito limitą?

Kad kredito limitas padidėtų, pirmiausia Jums reikia laiku grąžinti savo kreditą. Kai grąžinsite kreditą, mes peržiūrėsime galimybę Jūsų kredito limitą padidinti.

Kodėl man nesuteikta paskola?

Dažniausiai paskola nesuteikiama gavus neigiamą informaciją apie kliento kreditinę istoriją.

Ar galima gauti paskolą kito žmogaus vardu?

Ne, paskolą galite gauti tik savo vardu, patvirtinę savo tapatybę.

Ką daryti, jei gavau teigiamą atsakymą, bet dar negavau pinigų į savo banko sąskaitą?

Dažniausiai taip nutinka dėl techninių internetinio banko kliūčių. Jei pinigų negausite per 20-30 minučių, būtinai susisiekite su mumis.

Taip pat informuojame, kad jei Jūsų sąskaita yra kitame banke, nei mūsų nurodyti (Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Šiaulių bei Medicinos bankas) - pavedimas užtruks ilgiau. Tarpbankiniai pavedimai atliekami darbo dienomis 8-16h. Jei kreditas suteiktas ne tarpbankinių pavedimų atlikimo valandomis - pinigai Jūsų sąskaitą pasieks artimiausią darbo dieną.

EUR
100
5000
mėn.
3
48
Mėnesinė įmoka
41.26 EUR
BVKGMS
Bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma
1980.48 EUR
MPN
Metinė palūkanų norma
33.82 %
BVKKMN
Bendra vartojimo kredito kainos metinė norma
46.4 %
Sutarties mokestis
0 EUR
Mokėjimo grafikasStandartinė vartojimo kredito informacija
Norėdami Jums pasiūlyti paslaugas mūsų interneto svetainėje, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“). Informacija apie naudojamus slapukus ir kaip jų atsisakyti pateikiama šioje politikoje.