Jei negaunate SMS supatvirtinimo kodu iš Vivus Finance

Atgal

Kartais pasitaiko situacijų, kai"Vivus Finance" vartotojai negauna SMS pranešimo, su patvirtinimokodu. Dažniausia to priežastis - siuntėjas yra užblokuotas ir siunčiamas SMSpranešimas parenka į šlamšto aplanką.Jei taip nutiko Jums – dalinamėsinformacija, kaip to elgtis šioje situacijoje:

Jei turite telefoną su Android operacine sistema:

  • Atidarykite programą “Žinutės”.
  • Paspauskite ant trijų vertikalių taškelių ir pasirinkite „nustatymai“ -> „blokuoti numerius ir šlamštą“ -> 
   „Blokuoti numerius“.
  • Pasirinkus „blokuoti numerius“ – Jums rodys visus siuntėjus, kurie yra užblokuoti. Pasirinkite, kad Vivus.lt 
   siuntėjas būtų atblokuotas.
  • Atlikus šiuos veiksmus, SMS žinutes iš Vivus.lt turėtumėte gauti sėkmingai.

Jeiturite telefoną su iOS operacine sistema (Iphone):

  • Eikite į nustatymus (settings).
  • Pasirinkite „pranešimai“ (messages).
  • Patikrinkite ar nėra pasirinkta  "Filter unknown senders". Jei yra – išjunkite šį pasirinkimą.
  • Skiltyje „SMS filtering“ – pasirinkite none.
  • Atlikus šiuos veiksmus, SMS žinutes iš Vivus.lt turėtumėte gauti sėkmingai.