Kartais pasitaiko situacijų, kai"Vivus Finance" vartotojai negauna SMS pranešimo, su patvirtinimokodu. Dažniausia to priežastis - siuntėjas yra užblokuotas ir siunčiamas SMSpranešimas parenka į šlamšto aplanką.Jei taip nutiko Jums – dalinamėsinformacija, kaip to elgtis šioje situacijoje:
Jei turite telefoną su Android operacine sistema:
Atidarykite programą “Žinutės”.
Paspauskite ant trijų vertikalių taškelių ir pasirinkite „nustatymai“ -> „blokuoti numerius ir šlamštą“ -> „Blokuoti numerius“.
Pasirinkus „blokuoti numerius“ – Jums rodys visus siuntėjus, kurie yra užblokuoti. Pasirinkite, kad Vivus.lt siuntėjas būtų atblokuotas.
Atlikus šiuos veiksmus, SMS žinutes iš Vivus.lt turėtumėte gauti sėkmingai.
Jeiturite telefoną su iOS operacine sistema (Iphone):
Eikite į nustatymus (settings).
Pasirinkite „pranešimai“ (messages).
Patikrinkite ar nėra pasirinkta "Filter unknown senders". Jei yra – išjunkite šį pasirinkimą.
Skiltyje „SMS filtering“ – pasirinkite none.
Atlikus šiuos veiksmus, SMS žinutes iš Vivus.lt turėtumėte gauti sėkmingai.