Kartais pasitaiko situacijų, kai "Vivus Finance" vartotojai negauna SMS pranešimo, su patvirtinimo kodu. Dažniausia to priežastis - siuntėjas yra užblokuotas ir siunčiamas SMS pranešimas parenka į šlamšto aplanką. Jei taip nutiko Jums – dalinamės informacija, kaip to elgtis šioje situacijoje:
Jei turite telefoną su Android operacine sistema:
Atidarykite programą “Žinutės”.
Paspauskite ant trijų vertikalių taškelių ir pasirinkite „nustatymai“ -> „blokuoti numerius ir šlamštą“ -> „Blokuoti numerius“.
Pasirinkus „blokuoti numerius“ – Jums rodys visus siuntėjus, kurie yra užblokuoti. Pasirinkite, kad Vivus.lt siuntėjas būtų atblokuotas.
Atlikus šiuos veiksmus, SMS žinutes iš Vivus.lt turėtumėte gauti sėkmingai.
Jei turite telefoną su iOS operacine sistema (Iphone):
Eikite į nustatymus (settings).
Pasirinkite „pranešimai“ (messages).
Patikrinkite ar nėra pasirinkta "Filter unknown senders". Jei yra – išjunkite šį pasirinkimą.
Skiltyje „SMS filtering“ – pasirinkite none.
Atlikus šiuos veiksmus, SMS žinutes iš Vivus.lt turėtumėte gauti sėkmingai.