Jei negaunate SMS su patvirtinimo kodu iš Vivus Finance

Atgal

Kartais pasitaiko situacijų, kai "Vivus Finance" vartotojai negauna SMS pranešimo, su patvirtinimo kodu. Dažniausia to priežastis - siuntėjas yra užblokuotas ir siunčiamas SMS pranešimas parenka į šlamšto aplanką. Jei taip nutiko Jums – dalinamės informacija, kaip to elgtis šioje situacijoje:

Jei turite telefoną su Android operacine sistema:

  • Atidarykite programą “Žinutės”.
  • Paspauskite ant trijų vertikalių taškelių ir pasirinkite „nustatymai“ -> „blokuoti numerius ir šlamštą“ -> 
   „Blokuoti numerius“.
  • Pasirinkus „blokuoti numerius“ – Jums rodys visus siuntėjus, kurie yra užblokuoti. Pasirinkite, kad Vivus.lt 
   siuntėjas būtų atblokuotas.
  • Atlikus šiuos veiksmus, SMS žinutes iš Vivus.lt turėtumėte gauti sėkmingai.

Jei turite telefoną su iOS operacine sistema (Iphone):

  • Eikite į nustatymus (settings).
  • Pasirinkite „pranešimai“ (messages).
  • Patikrinkite ar nėra pasirinkta  "Filter unknown senders". Jei yra – išjunkite šį pasirinkimą.
  • Skiltyje „SMS filtering“ – pasirinkite none.
  • Atlikus šiuos veiksmus, SMS žinutes iš Vivus.lt turėtumėte gauti sėkmingai.