Kaip pasiskolinti?

Vivus.lt teikia lanksčias paskolas, kuriomis ne tik patogu naudotis, bet ir lengva pateikti paraišką. Siekdami, kad mūsų paslaugos būtų nesunkiai prieinamos kiekvienam - suteikiame net kelis skirtingus būdus paskolos paraiškai pateikti.

Kaip gauti paskolą internetu

Norint gauti Vivus.lt paskolą, Jums net nereikia išeiti iš namų, viską galite atlikti greitai ir nesudėtingai, naudodamiesi internetu. Jums bus reikalinga tik elektroninė bankininkystė.

1. Pasirinkite kredito sumą ir terminą Vivus.lt tinklalapyje.

Paskolos skaičiuoklėje nurodykite norimą paskolos sumą, terminą ir spauskite „Teikti paraišką“. Galima rinktis sumas nuo 100 EUR iki 15000 EUR, o terminus - nuo 3 iki net 84 mėnesių.

2. Atsakykite į kelis klausimus apie savo finansinę padėtį.

Pagal Lietuvos banko reikalavimus mokumui vertinti, mes turime įvertinti Jūsų esamą finansinę padėtį. Prašome atsakyti į kelis klausimus apie savo pajamas ir įsipareigojimus ir pagal Jūsų duomenis, mes pateiksime naudingiausią pasiūlymą.

3. Užsiregistruokite.

Registracijos formoje užpildykite prašomus duomenis. Jums bus sukurta paskyra prie kurios vėliau galėsite prisijungti ir peržiūrėti jau turimos paskolos duomenis, pasiskolinti papildomai ar pasiimti naują paskolą. El. pašto adresas, kurį nurodysite šiame puslapyje, bus naudojamas siųsti svarbią informaciją ir prisijungti prie Vivus.lt paskyros, todėl rekomenduojame nurodyti tokį el. pašto adresą, kurį naudojate.

4. Gaukite pinigus vos per 10 minučių!*

Gavę Jūsų paraišką, per keletą minučių ją išnagrinėsime ir priimsime sprendimą. Apie sprendimą Jus informuosime trumpąja SMS žinute bei el. paštu, prireikus, su Jumis gali susisiekti Vivus.lt konsultantas, kad pasitikslintų duomenis, todėl įsitikinkite, kad būsite pasiekiami mūsų sistemoje užregistruotu telefono numeriu.

Jei Jūsų paraiška bus patvirtinta - paskolą pervesime į Jūsų banko sąskaitą vos per 10 minučių!*

Svarbu!

Norėdami kreiptis dėl paskolos, turite būti 18 - 70 metų amžiaus Lietuvos Respublikos pilietis (-ė) ir nuolat gyventi Lietuvoje. Negalite būti uždelsę kitų paskolų mokėjimų arba pažeidę skolinių įsipareigojimų.

Registruotis ir patvirtinti savo tapatybę reikės tik vieną kartą. Gražinus paskolą ir norint kreiptis dėl naujos, užteks tik pateikti paraišką.

Kaip gauti paskolą telefonu:

Skolinantis nebe pirmą kartą, paraišką galite itin patogiai pateikti ir telefonu. Jums reikia tik:

  • Paskambinti mums telefonu 8 700 77788 iš to paties telefono numerio, kurį nurodėte registracijos metu.
  • Pasakyti kokio dydžio ir termino paskolą norėtumėte gauti.
  • Padiktuoti savo slaptažodį Jūsų tapatybei patvirtinti.

Paraišką išnagrinėsime pokalbio metu arba iš karto po jo. Jei ją patvirtinsime, paskolą pervesime į Jūsų banko sąskaitą vos per 10 minučių!*

Kaip gauti paskolą „Paypost“ klientų aptarnavimo skyriuose

Norint gauti greitą paskolą, ne visada yra galimybė pateikti paraišką telefonu ar internetu. Tada geriausia išeitis - paskola grynaisiais pinigais, kurią galite gauti bet kuriame „Paypost“ klientų aptarnavimo skyriuje.

  • Nuvykite į artimiausią „Paypost“ klientų aptarnavimo skyrių ir informuokite darbuotoją apie norimos Vivus.lt paskolos dydį bei terminą.
  • Darbuotojui patikrinus Jūsų asmeninę informaciją bei informaciją apie gaunamas pajamas, gausite greitą atsakymą ar Jums bus suteikta paskola.
  • Jei paskolą Jums suteiksime - ji bus iš karto išmokėta grynaisiais pinigais tame „PayPost“ skyriuje, kuriame paraišką ir pateikėte.

„Paypost“ skyrių adresus rasite čia.

Kaip gauti paskolą „Narvesen“ arba „Lietuvos spaudos“ skyriuose?

Paraišką paskolai galite užpildyti ir bet kuriame „Narvesen“ arba „Lietuvos spaudos“ skyriuje. Čia taip pat galite pasiskolinti grynaisiais arba gauti pinigus į savo banko sąskaitą.

  • Nuvykite į artimiausią „Narvesen“ arba „Lietuvos spaudos“ skyrių ir informuokite darbuotoją, jog norite užpildyti paraišką Vivus.lt paskolai.
  • Pildant paraišką Jums reikės užpildyti reikiamus paraiškos blanko laukelius.
  • Užpildytus ir pasirašytus dokumentus pateikite skyriaus darbuotojai, kartu su savo asmens dokumentu (pasu, tapatybės kortele arba leidimu nuolat gyventi Lietuvoje).
  • Darbuotoja atskenuos šiuos dokumentus ir atsiųs juos mums.
  • Gavę skenuotą paraišką, susisieksime su Jumis telefonu artimiausiu metu.

Paraišką išnagrinėsime ir atsakymą Jums pateiksime dar pokalbio metu. Jei paraiška bus patvirtinta, paskolą Jums pervesime į banko sąskaitą per 10 minučių.*

Jei trūksta pinigų, neieškokite toli – Vivus.lt visada Jums padės!

*Informuojame, kad jei Jūsų sąskaita yra kitame banke, nei mūsų nurodyti (SEB, Citadele, Šiaulių bei Medicinos bankas) - pavedimas užtruks ilgiau. Tarpbankiniai pavedimai atliekami darbo dienomis 8-16h. Jei paskola suteikta ne tarpbankinių pavedimų atlikimo valandomis - pinigai Jūsų sąskaitą pasieks artimiausią darbo dieną.

100
15000
mėn.
3
48
Mėnesio įmoka
41.51 EUR
Mokėjimo grafikasStandartinė vartojimo kredito informacija
Need help?

Reikia pagalbos?

Daugiau informacijos - mūsų D.U.K. skiltyje.
© 4Finance Group
8 700 77788(Klientų aptarnavimas)
+ 37037200101(Skolų išieškojimo skyrius)

Darbo dienomis / 8:00 - 20:00|

Savaitgaliais / Št 10:00 - 19:00| Sk 10:00 - 15:00|

Mūsų veiklą prižiūri:
Lietuvos bankas
Digicert

Sekite mus Facebook 2020

Kontaktinė informacija: UAB „Credit Service", buveinės adresas: Jonavos g. 254A, LT-44132, Kaunas. UAB „Credit Service“ veikia vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vartojimo kredito įstatymo (Žin., 2011, Nr. 146-6830; 2011) nuostatomis.

Standartinės Bendros Vartojimo Kredito Kainos Metinės Normos (BVKKMN) skaičiavimo pavyzdys: Bendra vartojimo kredito suma – 3000 €, visa palūkanų suma – 901,68 €, administravimo mokestis – 324 €, metinė palūkanų norma – 17,95%, sutarties mokestis – 0 EUR, sutarties terminas – 36 mėnesiai; mėnesinė įmoka – 117,38 €; bendra kredito gavėjo mokama suma – 4225,68 EUR, bendros vartojimo kredito kainos metinė norma (BVKKMN) – 26,6%.

Neatliktų mokėjimų pasekmės: Sutartinių įsipareigojimų nevykdymo atveju pradedamas skolos išieškojimo procesas. Duomenys gali būti teikiami teisėtą interesą turintiems tretiesiems asmenims mokumo įvertinimo ir įsiskolinimo valdymo tikslais. Duomenys apie faktą, kad finansiniai ir turtiniai įsipareigojimai nebuvo laiku ir tinkamai įvykdyti gali būti saugomi iki 10 metų nuo padengimo dienos, kas gali turėti neigiamą poveikį Kredito gavėjo kredito istorijai. Praleidus Kredito, administravimo mokesčių ir/ar palūkanų mokėjimo terminą, palūkanos yra skaičiuojamos toliau nuo visos pradelstos sumokėti kredito dalies iki kredito dalies padengimo, o sutarties nutraukimo atveju, iki pilno kredito apmokėjimo.

Galimybė pratęsti paskolą: Tuo atveju, jeigu Kredito gavėjas negali laiku įvykdyti savo įsipareigojimų, jis gali atidėti kredito, administravimo mokesčių ir/ar palūkanų grąžinimo terminą 1 (vienam) mėnesiui. Už laiką, kurio metu Kredito gavėjas toliau naudojasi Kredito davėjo suteikto Kredito lėšomis, Kredito gavėjas turi sumokėti mokėjimo palūkanas, nustatytas Sutarties specialiosiose sąlygose. Kredito gavėjui vėluojant vykdyti savo įsipareigojimus arba jei pratęsus terminą bendra vartojimo kredito kaina viršys bendrą vartojimo kredito sumą, kredito davėjas turi teisę atsisakyti pratęsti terminą.

Norėdami Jums pasiūlyti paslaugas mūsų interneto svetainėje, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“). Informacija apie naudojamus slapukus ir kaip jų atsisakyti pateikiama šioje politikoje.