Telefonai
8 700 77788
El. pašto adresas

Kaip grąžinti kreditą

Kaip apmokėti kreditą?

Jums reikės kas mėnesį sumokėti kredito įmoką. Įmokų mokėjimo datos bus nurodytos Jūsų grąžinimo grafike.

Mėnesines kredito įmokas mokėti galima pervedant kredito įmokas į vieną iš mūsų sąskaitų:

  • internetinėje bankininkystėje
  • bet kurio banko filiale
  • Narvesen, "Lietuvos spauda" ir Vaskotos kioskuose
  • Lietuvos Pašto skyriuose
  • visose prekybos centrų "Maxima" kasose
  • loterijos "Perlas" terminale

Jei pasiskolinote iki 2015m. Gruodžio 19d., apmokėjimui atlikti prašome naudotis žemiau pateiktais rekvizitais.

Pavedimo duomenys:
Gavėjas: UAB 4finance
Gavėjo kodas: 301881644
Banko sąskaita: Norima sąskaita iš žemiau pateikto sąrašo
Suma: XXX €
Mokėjimo paskirtis: Kredito Nr. XXXXXXX apmokėjimas

Mūsų sąskaitos:
LT087300010126448433 (Swedbank)
LT947044060007694774 (SEB)
LT734010042502558910 (DNB)
LT597400037628923810 (Danske bankas)
LT717180900008467353 (Šiaulių bankas)
LT617290000008467316 ("Citadele" bankas)
LT127230000000461035 (Medicinos bankas)
EVP1610001381017 (Paysera)

Jei pasiskolinote  2016 metais, apmokėjimui atlikti prašome naudotis žemiau pateiktais rekvizitais.

Pavedimo duomenys:
Gavėjas: UAB Credit Service
Gavėjo kodas: 302431575
Banko sąskaita: Norima sąskaita iš žemiau pateikto sąrašo
Suma: XXX €
Mokėjimo paskirtis: Kredito Nr. XXXXXXX apmokėjimas

Mūsų sąskaitos:
LT607300010145521577 (Swedbank)
LT467044060007230911 (SEB)
LT247400034360723810 (Danske bankas)
LT807180300024467856 (Šiaulių bankas)
LT457290000011467523 (Citadele bankas)
LT394010051003612168 (DNB)

Rekomenduojame pasirinkti sąskaitą tame banke, kuriame atliksite pavedimą.

Ką reikia nurodyti mokėjimo paskirtyje apmokant kreditą?

Mokėjimo paskirtyje nurodykite: Kredito nr. ХХХХХХХ apmokėjimas. Vietoje ХХХХХХХ nurodykite savo kredito numerį. Banko rekvizitus galite rasti skiltyje Kontaktai.

Ar be mėnesinių kredito įmokų reikės mokėti kažką papildomai?

Ne, sudarytame mokėjimų grafike ir išrašytose sąskaitose yra įskaičiuotos visos kredito išlaidos.

Kokiu būdu aš gausiu sąskaitas?

Sąskaitas siunčiame el. paštu ir, jei klientas pageidauja, paprastu paštu, likus kelioms dienoms iki mokėjimo termino pabaigos. Mokėjimo sumą ir mokėjimo terminą (datą) galite matyti ir kredito mokėjimų grafike.

Ką daryti, jei negavau sąskaitos?

Jei negavote sąskaitos, mokėjimo datą ir mokėtiną sumą galite rasti prisijungę prie savo profilio, kredito mokėjimų grafike. Jei kyla problemų, būtinai skambinkite mums tel. 8 700 77788 arba rašykite el. paštu info@vivus.lt

Ką daryti, jei šį mėnesį neturiu pinigų sąskaitos apmokėjimui?

Galite pratęsti kredito terminą ir mėnesinę įmoką atidėti 1 mėnesį. Norėdami pratęsti kredito apmokėjimo terminą, turite į Vivus.lt banko sąskaitą pervesti pratęsimo palūkanas. Pratęsimo palūkanų dydį galite rasti savo profilyje.

Ar galiu apmokėti kreditą kita valiuta?

Taip, bet tokiu atveju turėsite padengti valiutos konvertavimo išlaidas.

Kaip aš galiu apmokėti kreditą anksčiau laiko?

Norėdami apmokėti visą kreditą anksčiau laiko, turite pervesti likusią kredito sumą į Vivus.lt banko sąskaitą. Kredito likutį ir palūkanas mokėjimo dienai galite rasti savo profilyje.

Ar kreditą grąžinus anksčiau termino yra taikomas papildomas mokestis?

Ne, atvirksčiai - Jums reikės grąžinti mažiau, nes atimsime palūkanas už nepanaudotą laiką.

Kas atsitiks, jei aš negrąžinsiu kredito?

Vėluojant grąžinti kreditą (mokėti periodines įmokas), už pradelstą sumą bus toliau skaičiuojamos palūkanos. Jei klientas į jam siunčiamus priminimus apie skolą nereaguoja, skola yra perduodama skolų išieškojimo įmonei.