Telefonai
8 700 77788
El. pašto adresas

Kiti klausimai

Kas yra Vivus.lt?

Vivus.lt siūlo nuo 100 € iki 3000 € kreditus 3-24 mėnesių laikotarpiui. Pinigai į kliento sąskaitą pervedami itin greitai. Grąžinti Vivus.lt kreditą galima tiek naudojantis elektronine bankininkyste, tiek bet kurio banko filiale. Norintys gauti kreditą turi būti 18-70 metų amžiaus Lietuvos Respublikos piliečiai, nuolat gyventys Lietuvoje ir gaunantys oficialias pajamas, negali būti uždelsę kitų kreditų mokėjimų arba pažeidę skolinių įsipareigojimų.

Koks yra Vivus.lt darbo laikas?

Vivus.lt darbo laikas: kiekvieną dieną nuo 8:00-22:00. Paraišką kreditui galite pateikti bet kuriuo paros metu.

Kokio dydžio yra kredito palūkanos?

Kiekvienam klientui/kreditui palūkanų norma nustatoma individualiai. Vivus.lt metinė palūkanų norma, palyginus su kitomis greitųjų keditų įmonėmis, yra tikrai nedidelė.

Kas yra AB Instantor?

AB Instantor suteikia galimybę Jums užregistruoti savo banko sąskaitą ir patvirtinti tapatybę kur kas greičiau ir patogiau. Jums tereikia prisijungti prie savo profilio, pasirinkti banką, kuriuo naudojatės, prisijungti prie elektroninės bankininkystės naudojantis AB Instantor paslaugomis ir laukti atsakymo į pateiktą paraišką.

Ar saugu naudotis AB Instantor paslaugomis?

Žinoma. Visi gauti duomenys yra naudojami tik Jūsų paraiškos įvertinimui ir nebus pateikti tretiems asmenims!

Ar yra taikomi mokesčiai naudojantis AB Instantor paslaugomis?

Jokie mokesčiai nėra taikomi. Ši paslauga yra visiškai nemokama!

UAB Credit Service Vartotojų skundų ir ginčų su finansų rinkos dalyviu nagrinėjimo tvarka

1. Informacija, kurią turite nurodyti skunde:
  • Jūsų vardas, pavardė, asmens kodas, adresas ir kontaktinis telefono numeris (jeigu turite);

  • Jeigu esate atstovaujamas, turi būti nurodytas atstovo vardas, pavardė, adresas, kontaktinis telefono numeris bei dokumentai, patvirtinantys atstovo teisę atstovauti Jūsų interesus;

  • Aplinkybes, reikalavimus bei įrodymus, kuriais grindžiate skundą;

  • Duomenis apie sudarytą vartojimo kredito sutartį (sutarties data, numeris);

  • Skundas privalo būti parašytas valstybine kalba ir pasirašytas.


  • 2. Jūsų skundas turi būti pateikiamas: UAB „Credit Service“ (buveinės adresas: Raugyklos g. 15, Vilnius) klientų aptarnavimo skyriaus adresu: Jonavos g. 254A, Kaunas, arba el.paštu – info@vivus.lt .

    3. Į Jūsų pateiktą skundą pagal UAB „Credit Service“ generalinio direktoriaus patvirtintų Skundų nagrinėjimo taisyklių 4.1. punktą Bendrovė atsako ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo skundo gavimo dienos. Išskirtiniais atvejais, kai skundas negali būti išnagrinėtas per šiame punkte nurodytą laikotarpį, Bendrovės įgaliotas asmuo apie tai Jums praneša nurodydamas vėlavimo pateikti atsakymą aplinkybes ir terminą, iki kada skundas bus išnagrinėtas ir Jums pateiktas atsakymas.

    4. Jeigu Bendrovės atsakymas Jūsų netenkina, turite teisę dėl to paties ginčo dalyko kreiptis į Lietuvos banką (adresas: Totorių g. 4, LT-01121, Vilnius) per 1 metus nuo Jūsų netenkinančio Bendrovės atsakymo gavimo dienos. Jeigu Bendrovė per 3 punkte nurodytą terminą Jums neatsako, turite teisę kreiptis į Lietuvos banką dėl ginčo nagrinėjimo per 1 metus nuo šio termino pabaigos. Daugiau informacijos apie Lietuvos Banko ginčų nagrinėjimo tvarkas rasite čia.

    5. Bendrovė Jūsų skundus nagrinėja neatlygintinai.

    UAB 4Finance klientams galiojanti Vartotojų skundų ir ginčų nagrinėjimo tvarka

    1. Informacija, kurią turite nurodyti skunde:
  • Jūsų vardas, pavardė, asmens kodas, adresas ir kontaktinis telefono numeris (jeigu turite);

  • Jeigu esate atstovaujamas, turi būti nurodytas atstovo vardas, pavardė, adresas, kontaktinis telefono numeris bei dokumentai, patvirtinantys atstovo teisę atstovauti Jūsų interesus;

  • Aplinkybes, reikalavimus bei įrodymus, kuriais grindžiate skundą;

  • Duomenis apie sudarytą vartojimo kredito sutartį (sutarties data, numeris);

  • Skundas privalo būti parašytas valstybine kalba ir pasirašytas.


  • 2. Jūsų skundas turi būti pateikiamas: UAB „4finance“ klientų aptarnavimo skyriui, Jonavos g. 254A, Kaunas, arba el.paštu – info@vivus.lt .

    3. Į Jūsų pateiktą skundą pagal UAB „4finance“ generalinio direktoriaus patvirtintų Skundų nagrinėjimo taisyklių 4.1. punktą Bendrovė atsako ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo skundo gavimo dienos. Išskirtiniais atvejais, kai skundas negali būti išnagrinėtas per šiame punkte nurodytą laikotarpį, Bendrovės įgaliotas asmuo apie tai Jums praneša nurodydamas vėlavimo pateikti atsakymą aplinkybes ir terminą, iki kada skundas bus išnagrinėtas ir Jums pateiktas atsakymas.

    4. Jeigu Bendrovės atsakymas Jūsų netenkina, turite teisę dėl to paties ginčo dalyko kreiptis į Lietuvos banką (adresas: Totorių g. 4, LT-01121, Vilnius) per 1 metus nuo Jūsų netenkinančio Bendrovės atsakymo gavimo dienos. Jeigu Bendrovė per 3 punkte nurodytą terminą Jums neatsako, turite teisę kreiptis į ar Lietuvos banką dėl ginčo nagrinėjimo per 1 metus nuo šio termino pabaigos. Daugiau informacijos apie Lietuvos Banko ginčų nagrinėjimo tvarkas rasite čia.

    5. Bendrovė Jūsų skundus nagrinėja neatlygintinai.