Kaip užtikrinti e-verslo sėkmę

Kaip užtikrinti e-verslo sėkmę

Įvairios internetu teikiamos paslaugos vis labiau populiarėja su kiekviena diena. Dabar didžiąją dalį kasdienų reikalų galima sutvarkyti net nepakilus nuo sofos: galima nusipirkti maisto produktų, rūbų, sumokėti mokesčius, gauti paskolą ar net susiorganizuoti visas atostogas.  Žmonės ieško patogumo, jie nebenori gaišti savo laiko keliaujant į skirtingas įstaigas, laukiant eilėse ir t.t., todėl nemaža dalis įvairias paslaugas ir prekes siūlančių įmonių keliasi į internetą. Todėl šios dienos Vivus.lt tinklaraščio įraše aptariame pagrindinius aspektus, ką reikią žinoti, kuriant elektroninį verslą, kad jis būtų kuo sėkmingesnis.

Neskubėkite

Viena iš dažniausiai pasitaikančių klaidų, kurias daro žmonės, pradedantys savo verslą elektroninėje erdvėje – tai skubėjimas. Suprantama, kad turint idėją ir jau matant apčiuopiamą rezultatą, norisi kuo greičiau viską realizuoti ir pristatyti potencialiems klientams. Ir vis dėlto,  kantrybė – tai raktas į sėkmę. Jūs turite tik vieną galimybę padaryti pirmąjį įspūdį, todėl verčiau gerai tam pasiruoškite, jei yra neatliktų darbų, nors ir itin smulkių, verčiau viską atlikite iki galo ir tik pilnai pasiruošus, startuokite.

Supaprastinkite procesus

Paprastų parduotuvių privalumas, prieš internetines – tai, kad jose pirkėjai gali norimą daiktą paliesti, pauostyti ar net išmėginti. Turint elektroninę parduotuvę tokios galimybės nėra, todėl kaip kompensaciją klientui, pateikite kitą naudą, kurią jis gali gauti. Stenkitės kuo labiau supaprastinti visus procesus arba pasiūlykite nemokamą pristatymą.

Jei jūsų parduotuvėje daiktus įsigyti ar užsisakyti paslaugas bus itin paprasta, lengva, neužims daug laiko – tai turės persvaros lyginant su paprasta parduotuve. Neapsunkinkite pirkimo procesų, kuo geriau aprašykite savo prekes (ar paslaugas), supaprastinkite registracijos formą, kad klientui kuo reikėtų kuo mažiau laiko skirti. Svarbu, kad  pirkėjai viską rastų vienoje vietoje ir čia pat galėtų priimti sprendimą ir pirkti, o ne keliautų dairytis į kitus internetinius puslapius.

Testuokite

Prieš paleidžiant savo internetinį puslapį, pirmiausiai išmėginkite viską, pasižiūrėkite ar tikrai viskas veikia sklandžiai. Ištestuokite net pačius smulkiausias puslapio funkcijas ir tik tada, kai būsite tikri, kad viskas veikia be priekaištų, paleiskite gyvai.

Naudokitės socialiniais tikslais

Įvairūs socialiniai tinklai užima didelę dalį kiekvieno žmogaus gyvenime, dažnai mes net nepastebėdami praleidžiamo vos ne kelias valandas per dieną naršydami juose. Todėl jei imatės internetinio verslo, būtinai keliaukite ir į socialinius tinklus. Juose galite patraukti potencialių pirkėjų dėmesį, palaikyti ryšį su jais.

Pažinkite savo klientą

Savo tikslinės auditorijos žinojimas itin palengvins jums darbą, žinosite kuria linkme jums geriausia yra judėti, siunčiant naujienlaiškius, žinosite kokia informacija efektyviausiai patrauks jų dėmesį ar kokie pasiūlymai jiems yra aktualiausi.

Tapkite mobiliais

Galbūt iš karto kartu su internetiniu puslapiu paleisti ir mobilios aplikacijos nepavyks, tačiau būtinai įtrukite ją į artimiausio penkmečio planus. Kuo jūsų prekės ar paslaugos žmonėms bus lengviau prieinamos, paprasčiau ir greičiau pasiekiamos – tuo didesnės sėkmės galite tikėtis.

Nuolat tobulėkite

Jei jau turite savo internetinį puslapį ir sulaukėte susidomėjimo – nevalia užmigti ant laurų, svarbu nuolat tobulėti, diegti naujas paslaugas ir t.t. Net jei pristatėte  itin naują produktą, neilgai trukus atsiras kas jus aplenks, todėl svarbu nuolat judėti pirmyn, keistis, prisitaikyti prie kliento poreikių. Tik taip išliksite įdomūs, aktualūs bei sėkmingi.

Pradedant internetinį verslą, konkurencija kur kas didesnė, nei norint įkurti  fizinę parduotuvę, todėl itin svarbu viską gerai apgalvoti ir tinkamai pasiruošti. Kad neliktumėte nepastebėti tarp varžovų, parodykite klientams kuo jūs išsiskiriate, kodėl verta rinktis būtent jus. Nepamirškite, kad visiems žmonėms yra svarbiausia nauda, kurią jie gali gauti.